(null)
Vet ni vilken framgång som kan nås och hur kraftfull mental träning är i kombination med coaching?
Vill ni ha en coach som er handledare i mental träning för personlig utveckling?
 
Coachens uppgift; "att låsa upp en människas potential så att den får ut maximalt av sig själv. Det innebär att hjälpa människor till att lära sig istället för att undervisa dem." 
 
Skulle ni vilja bli ledda till att hitta er egna framgång i er själva? 
(null)
Nytt år och nya möjligheter. Hur inleder ni det nya året? Har ni några mål till att förbättra eller utveckla?
Som ni vet har jag haft förmånen att under hela 2018 fått arbeta med mig själv och kompetensutveckling. Utöver detta, dessutom fått utbilda mig ytterligare till Diplomerad Coach. Allt detta tillsammans med flera års tufft arbete dessförinnan gör så att jag idag mår bättre än någonsin. Det gör också att jag för första gången under hela mitt vuxna liv känner mig helt nöjd med mig själv. Under flera år har jag arbetat så hårt med mig själv, först ut ur en livskris och därefter med att maximera min inre potential. Då äntligen uppkom ett så otroligt tillfredställande lyckorus med en väldans härlig nöjdsamhet.  
(null)Känslan av att vara helt nöjd är helt underbar, men det ger även såsmåningom en känsla av tomhet. Ett tomrum som triggar viljan att göra mer. 
De flesta ger flera löften inför ett nytt år. För att hålla ett löfte krävs alltid arbete. Allt som gör så att man mår bra kräver arbete. Kärlek i relation till andra, kärlek till sig själv och mest av allt kärlek till livet. Jag har i år 2019 gett mig själv endast ett löfte och det är att fortsätta att arbeta med att må mitt bästa jag. Det görs med fortsatt träning mentalt och fysiskt. För att lyckas, behövs en målplan med delmål, daglig reflektion och uppföljning. 
(null)
Jag tänker fortsätta att satsa på det viktigaste i mitt liv och det är att jag mår så bra som möjligt. Om jag mår bra, så kan jag göra så att min familj mår bättre och alla i min närhet. För att nå detta kommer jag fortsätta att coacha mig själv och även unna mig fortsatt handledning med att bli coachad att toppa mitt bättre jag. Under 2018 blev jag unnad att både få ha en psykolog i personlig utveckling och även få ett fyrtiotal coachsessioner. I dessa coachsessioner blev jag verkligen utmanad att ta fram mitt inre jag i processer som jag aldrig trott kunna beröra eller utveckla.  (null)
Jag är idag väldigt nöjd med mig och min egna utveckling. Jag ser fram emot att fortsätta med mitt dagliga arbete för att behålla detta mående. Livet är så mycket enklare så här. När jag når mina mål kommer jag fortsätta att sätta nya. Mitt liv är att behålla min vilja att hjälpa och att ständigt fortsätta att utvecklas. Utan detta stannar mitt liv och mitt goda mående slutar att må bra. 

Mål i känslan som jag har nått under 2018;
Jag blomstrar, Jag är trygg, Jag är uppskattad, Jag är lyckad, Jag blir sedd för den jag är, Jag är accepterad, Jag är respekterad.

Framgång jag har nått med mitt egna jag;
•Jag styr mitt egna jag
•Jag är den jag vill vara
•Jag är stolt över mig själv
•Jag försöker varje dag vara mitt bästa jag
•Jag jämför mig inte med andra
•Jag misslyckas ibland, men ser det inte som ett misstag
•Jag arbetar ständigt med min egna utveckling
 
Det finns ett mål kvar att uppfylla från min målplan som jag satte i fjol "Jag är glad i jobb". Det är att få det jobbet som respekterar mig för den jag är och ser min kapacitet som en enorm resurs. Det är att finna en arbetsplats som inger trygghet och som uppskattar den trygghet och optimism jag inger.  
 
Min målsättning är att nå dit snart. Jag är startklar och har jobbat mycket på att anpassas till Skaraborgs arbetsmarknad. Känner mig så stärkt i mig själv och kan nu vara mig själv på bästa rätta sättet. 
(null)
Vill du göra livet enklare att leva?
Vill du bli coachad i personlig utveckling eller ledarskap? Vill du nå framgång med att själv lyckas låsa upp din inre potential? Att lyckas med att maximera dina resurser för att må bättre med något som är viktigt för dig? Hör gärna av dig, så hjälper jag dig gärna.
 
Stor kram och låt 2019 bli ditt år med framgång i dig själv.
(null)
Ylva